Laurelin Paige: Első érintés ~ Review - InBookEden

2017. március 27., hétfő

Laurelin Paige: Első érintés ~ Review

Idén márciusban jelent meg nálunk Laurelin Paige First and Last sorozatának első része
Első érintés címmel.
Amit legújabb kedvencemként avathattam fel. Tudom hogy mostanában elég sok ilyenről írok, nem tehetek róla hogy jobbnál jobb könyvek akadnak karmaim közé.


FÜLSZÖVEG:

AZ ​IGAZSÁG MEGSZÁLLOTTJA. A VÁGY RABJA.

Emily Wayborn csinos és sikeres szinkronszínész, aki kicsapongó múltját maga mögött hagyva kezd új életet. Vége azoknak az éveknek, amikor luxus eszkortlányként gazdag és perverz férfiak kívánságát leste. Ám amikor kétségbeesett üzenetet kap egykori barátnőjétől, egyre mélyebbre hatol a sötétségbe, amelyből egyszer már kiszabadult

Lenyűgözött, elbűvölt, bárhová követtem volna, de Amber bajba került, és szüksége volt a segítségemre.

Emily elhatározza, hogy felkutatja eltűnt barátnőjét, a nyomok pedig Reeve Sallishez, a jóképű, ám veszedelmes szállodatulajdonoshoz vezetik, aki nőfaló, perverz, és alvilági módszereiről híres.

Lassan, apránként, kétség sem férhet hozzá, hogy Reeve lesz a végzetem.

Hogy megtalálja Ambert, Emily kénytelen felkínálni a testét, így próbálja kifürkészni a férfi titkait és a barátnője nyomára lelni. Ám ahogy egyre jobban belebonyolódik a viszonyba, ellenállhatatlan vonzalmat érez Reeve perverziói iránt, miközben sejti, hogy a vesztébe rohan.

Laurelin Paige új sorozata még forróbb, érzékibb és veszedelmesebb, mint a világszerte sikerlistás Fixed- regények.



ÉRTÉKELÉSEM


Forrt a vérem. Epekedtem. Sóvárogtam. Minden akaraterőmre szükségem volt, hogy ne kezdjek vonaglani a keze alatt. Hogy ne kezdjek könyörögni a … miért is? Még többért. Csak erre tudtam gondolni. Többet akartam.”

Tulajdonképpen miért is van ez a könyv csak 85 %-on??? Számomra ez sajnos örök rejtély marad.

Izgalmas, érzelem és eseménydús történet, intenzív vággyal és erotikával telítve. Még csak hasonló könyvet sem tudok mondani, amely ekkora hatással lett volna rám.

Adott Emily aki egy gyönyörű, erős nő és barátnője Amber aki az egész történet alapját adja valamint a „Kék esőkabát” mely mindennek okozója. Amber számomra egyáltalán nem volt szimpatikus, de talán csak Emily ültette belém a féltékenységet. Ő az a fajta nő volt aki mindenkit írányítani akar, mígnem a saját csapdájába esett.
Adott egy férfi olyan erős szexuális kisugárzással és testtel hogy láttán úgy érzed mintha átment volna rajtad egy villamos. Ha te is így érzel akkor ismerted meg igazán őt, igen, ő lenne Reeve Sallis személyesen.

Ami szexuális kapcsolatnak indul, biztosan az is marad? Mivan akkor ha az érzelmek, sőt mi több ha egy bizonyos ember közbeszól? Sőt mi több, mi történik ha fény derül az igazságra?! Ki marad talpon és ki bukik el?

Egy icike-picike problémám volt vele, a vége hogy miért? Mert belepusztulok ha nem olvashatom mielőbb a következő részt!

Laurelin eszeveszett jól ír, ide nekem mielőbb a folytatást! :)

KEDVENC IDÉZETEIM:

"Forrt a vérem. Epekedtem. Sóvárogtam. Minden akaraterőmre szükségem volt, hogy ne kezdjek vonaglani a keze alatt. Hogy ne kezdjek könyörögni a … miért is? Még többért. Csak erre tudtam gondolni. Többet akartam."
 
"Ez a kilátás sokkal ideillőbb volt. Ez lapult a csillogás külső felszíne alatt – végtelen sötétség. Olyan könnyen beleolvadhatnék, átölelhetném, benne élhetnék abban a reményben, hogy egyszer csak áttör rajta a csillagfény. De tapasztalatból tudtam, hogy olykor – legtöbbször – a fény sosem tör át."
 
"– Az igazán veszélyes férfiakkal azonban az a baj, hogy mire rájössz, mennyire veszélyesek, már késő."

EZEKET A ZENÉKET HALLGATTAM OLVASÁS KÖZBEN




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése